'De Roets 2018. Het geheugen van de Lage Landen' - Uw jaarlijkse portie Vlaams erfgoed in kalendervorm

De Roets 2018. Het geheugen van de Lage Landen zet iedere week beroemde en ook minder bekende figuren en feiten in de spotlight. Handig voor op je bureau of bij de telefoon, voor in het kleinste kamertje of in de keuken. Je wordt er wereldwijzer van!

Deze kalender biedt elke dag interessante, pittige weetjes en daarnaast is er nog aardig wat schrijfruimte voorzien.

Al gehoord van Adiel de Beukelaere, ruwaard van Vlaanderen, en van de Zilvermeeuwtjes? Of van Djoos Utendoale, de excentrieke missionaris-pastoor van Haringe? En hoe ging het verhaal van de Vliegende Hollander nu alweer? In De Roets 2018 komt het allemaal aan bod. Ook Dora Van Der Groen, Rik Coppens, Spinoza, Margaretha van Constantinopel, Paardekooper, Freddy Heineken, Sicco Mansholt, Guido Van Gheluwe e. a. passeren de revue.

De tijd vliegt en met een vingerknip kan alles veranderd zijn. Dat maakt het verleden net zo interessant en de moeite waard om op terug te blikken.

______________________________________________________
De Roets 2018. Het geheugen van de Lage Landen